Last minute
Early Booking
Sejur
Cazare
Circuite
Croaziere
Agentii de turism
Bilete avion
Excursii de o zi
43230
Ghid Amsterdam
Viata de noapte
Amsterdam
In apropiere de Piata Dam, se afla cartierul Felinarul Rosu, plin de grupuri de turisti care admira frumoasele fete din celebrele vitrine. In apropiere se afla restaurante cochete si cafenele pline de oameni.
5 curiozitati despre Cartierul rosu din Amsterdam
Femeile din vitrine sunt persoane fizice autorizate
Pentru a putea fi in vitrine, femeile trebuie sa se inregistreze la Camera de Comert , de unde primesc autorizatia. Dupa ce au toate actele in regula, “antreprenoarele” isi inchiriaza o vitrina care devine astfel biroul de desfasurare a activitatii. Vitrinele nu se inchiriaza pe perioada lungi, ci numai pentru cel mult 8 ore odata. Pentru ca sunt persoane fizice autorizate, femeile decid singure cand si cat lucreaza si cati clienti urmeaza sa aiba.
Femeile din vitrine sunt foarte selective cu clientela
Chiar daca isi vand trupurile pentru bani, asta nu inseamna ca accepta pe oricine are bani. Iar femeile din Cartierul rosu sunt destul de pretentioase. Ele refuza clientii care sunt nepoliticosi, agresivi, beti sau care au probleme de igiena.
Nu sunt obligate sa isi faca teste pentru depistarea bolilor cu transmitere sexuala
Cu toate ca prostitutia este legalizata, legea nu le obliga pe femeile care aleg aceasta meserie sa isi faca teste medicale. Ele au libertate si in ceea ce priveste folosirea prezervativului.
Totusi, cele mai multe dintre femei isi fac regulat analize, gratie mai multor organizatii care le ofera acestora servicii medicale gratuite sau la pret redus. In plus, cele mai multe dintre practicantele celei mai vechi meserii din Cartierul rosu insista pentru folosirea prezervativului.
50 de euro pentru o partida de 15-20 de minute
Potrivit datelor furnizate de Centrul de informare despre Prostitutie (o organizatie fondata in 1994 de catre o fosta prostituata) din Amsterdam, pentru o partida normala de sex cu durata de 15-20 de minute, o femeie din vitrina cere 50 de euro. Totul se poate negocia, de la pozitii, la timpul petrecut cu ea, insa pretul creste. Trebuie avut in vedere, insa, faptul ca inchirierea unei vitrine costa 150 de euro, iar acesti bani nu pot fi trecuti ca si “cheltuiala deductibila”. La aceasta suma se adauga, evident taxele si impozitele aferente. Ca sa aiba un venit “frumusel”, o femeie ar trebui sa aiba intre 6 si 10 clienti pe zi.
Munca la “vitrine” e pe termen scurt
“Biroul” din Cartierul rosu nu este asigurat pe termen lung. Concurenta acerba si faptul ca municipalitatea a mai redus din spatii au facut ca preturile unei vitrine sa creasca. Cum pretul pe sex a ramas acelasi, “antreprenoarele” nu mai au profitul sperat. Iar munca “la vitrine” a fost inlocuita cu “escorta privata”. Din aceste servicii se castiga mai bine, ceea ce le ofera femeilor posibilitatea de a avea mai putini clienti decat ar fi fost nevoite sa accepte pentru a-si putea plati “biroul”.
Nieuwezijds Voorburgwal este una dintre cele mai populare zone datorita numarului mare de baruri si cluburi. Getaway bar este un local vesel, cu mancare buna si meniuri fixe ce nu depasesc 10 euro.
Seymour Lounge este un local funky, cu un acvariu fabulos. Muzica live si DJ-ii talentati anima in fiecare seara atmosfera. In apropiere de Seymour Lounge se afla Club NL, unde muzica house rasuna in toata incaperea. Localul este pretentios, asa ca tinuta la 4 ace este obligatorie.
Amsterdam este cel mai prietenos oras gay din lume, asadar exista foarte multe baruri si restaurante pentru ei. Cele mai multe se afla in zona Reguliersdwarsstraat.
In Amsterdam se afla cateva cluburi bune care sunt deschise in fiecare seara. Cele mai faimoase sunt Paradiso si Melkweg. In weekend cel mai cautat club este Escape. DJ-ii renumiti, serile tematice si atmosfera incendiara au contribuit la succesul clubului.
Alte cluburi ce nu trebuie ratate sunt Sinners / Heaven, Panama si Club More.
5 curiozitati despre Cartierul rosu din Amsterdam
Femeile din vitrine sunt persoane fizice autorizate
Pentru a putea fi in vitrine, femeile trebuie sa se inregistreze la Camera de Comert , de unde primesc autorizatia. Dupa ce au toate actele in regula, “antreprenoarele” isi inchiriaza o vitrina care devine astfel biroul de desfasurare a activitatii. Vitrinele nu se inchiriaza pe perioada lungi, ci numai pentru cel mult 8 ore odata. Pentru ca sunt persoane fizice autorizate, femeile decid singure cand si cat lucreaza si cati clienti urmeaza sa aiba.
Femeile din vitrine sunt foarte selective cu clientela
Chiar daca isi vand trupurile pentru bani, asta nu inseamna ca accepta pe oricine are bani. Iar femeile din Cartierul rosu sunt destul de pretentioase. Ele refuza clientii care sunt nepoliticosi, agresivi, beti sau care au probleme de igiena.
Nu sunt obligate sa isi faca teste pentru depistarea bolilor cu transmitere sexuala
Cu toate ca prostitutia este legalizata, legea nu le obliga pe femeile care aleg aceasta meserie sa isi faca teste medicale. Ele au libertate si in ceea ce priveste folosirea prezervativului.
Totusi, cele mai multe dintre femei isi fac regulat analize, gratie mai multor organizatii care le ofera acestora servicii medicale gratuite sau la pret redus. In plus, cele mai multe dintre practicantele celei mai vechi meserii din Cartierul rosu insista pentru folosirea prezervativului.
50 de euro pentru o partida de 15-20 de minute
Potrivit datelor furnizate de Centrul de informare despre Prostitutie (o organizatie fondata in 1994 de catre o fosta prostituata) din Amsterdam, pentru o partida normala de sex cu durata de 15-20 de minute, o femeie din vitrina cere 50 de euro. Totul se poate negocia, de la pozitii, la timpul petrecut cu ea, insa pretul creste. Trebuie avut in vedere, insa, faptul ca inchirierea unei vitrine costa 150 de euro, iar acesti bani nu pot fi trecuti ca si “cheltuiala deductibila”. La aceasta suma se adauga, evident taxele si impozitele aferente. Ca sa aiba un venit “frumusel”, o femeie ar trebui sa aiba intre 6 si 10 clienti pe zi.
Munca la “vitrine” e pe termen scurt
“Biroul” din Cartierul rosu nu este asigurat pe termen lung. Concurenta acerba si faptul ca municipalitatea a mai redus din spatii au facut ca preturile unei vitrine sa creasca. Cum pretul pe sex a ramas acelasi, “antreprenoarele” nu mai au profitul sperat. Iar munca “la vitrine” a fost inlocuita cu “escorta privata”. Din aceste servicii se castiga mai bine, ceea ce le ofera femeilor posibilitatea de a avea mai putini clienti decat ar fi fost nevoite sa accepte pentru a-si putea plati “biroul”.
Nieuwezijds Voorburgwal este una dintre cele mai populare zone datorita numarului mare de baruri si cluburi. Getaway bar este un local vesel, cu mancare buna si meniuri fixe ce nu depasesc 10 euro.
Seymour Lounge este un local funky, cu un acvariu fabulos. Muzica live si DJ-ii talentati anima in fiecare seara atmosfera. In apropiere de Seymour Lounge se afla Club NL, unde muzica house rasuna in toata incaperea. Localul este pretentios, asa ca tinuta la 4 ace este obligatorie.
Amsterdam este cel mai prietenos oras gay din lume, asadar exista foarte multe baruri si restaurante pentru ei. Cele mai multe se afla in zona Reguliersdwarsstraat.
In Amsterdam se afla cateva cluburi bune care sunt deschise in fiecare seara. Cele mai faimoase sunt Paradiso si Melkweg. In weekend cel mai cautat club este Escape. DJ-ii renumiti, serile tematice si atmosfera incendiara au contribuit la succesul clubului.
Alte cluburi ce nu trebuie ratate sunt Sinners / Heaven, Panama si Club More.
Shopping | Pagina 7 din 9 | Transport intern |
Iti place acest ghid? Trimite-l si prietenilor tai.
Recomanda prin :
Ghiduri
turistice
Evenimente
Vienna Hofburg Orchestra.
Concert & Orchestra
În urmă cu 30 de ani, muzicianul și dirijorul ..
Stiai ca?
Canada este cea mai mare tara din America de Nord și din Emisfera vestica, avand o suprafata de 9.984.670 km2 sau 6,7% din uscat....
Stiai ca in Romania speranta de viata la nastere este de 72.5 ani (69 ani pentru barbati si 76 ani pentru femei)?...
Dictionar
turistic
Turism intern - Forma de turism care ofera pachete turistice pentru vizitarea unui oras sau a unei zone turistice din tara de resedinta a agentiei de voiaj.
As pleca in Amsterdam cu un troller Case Logic